شرایط و ضوابط

ضمانت اصالت کالا

 

ضمانت تاریخ انقضاء:

تمامی محصولات موجود در اسپیروپلاس درصورت داشتن یا نداشتن تاریخ انقضاء ،از لحظه سفارش حداقل ۲سال تاریخ انقضا مصرف دارند،چرا که محصولاتی که در اسپیروپلاس سفارش می دهید کمتر از یک هفته از تولیدش گذشته است.
مزیت خرید مستقیم از تولیدکننده داخلی این است.
در صورتی که تاریخ تولید و انقضا محصولی غیر از موارد مذکور باشد،در صفحه مختص به آن محصول و در فاکتور به اطلاع مشتری می رسد تا با اطلاع و آگاهی کامل خریداری کند

ضمانت دریافت کالا سالم:

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با اسپیروپلاس ارتباط بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

شرایط ضمانت بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری می‌باشد.
توجه کنید که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

قوانین منتشرشدن نظرات:

کامنت گذاری در سایت، صرفا در رابطه با کیفیت محصول و تجربه استفاده از محصول خریداری شده مشخص شما از اسپیروپلاس است. لطفاً در موارد مربوط به قیمت، موجودی و یا خدمات پس از فروش، پیام خود را برای بررسی از طریق راه های ارتباطی برای اسپیروپلاس ارسال بفرمایید.